مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-11اجتماعي

آغاز فعالیت 30 پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول در گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از امروز طرح سنجش سلامت 22 هزار دانش آموز پایه اول در 30 پایگاه سنجش سلامت آغاز شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از امروز طرح سنجش سلامت 22 هزار دانش آموز پایه اول در 30 پایگاه سنجش سلامت آغاز شد.

محمد رحمتی امروز در حاشیه مراسم گشایش پایگاه سنجش سلامت که در دبستان شاهد امام علی(ع) ناحیه یک رشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال به علت شیوع بیماری کرونا نوبت دهی برای حضور خانواده ها به صورت سامانه ای از 10 تیرماه آغاز شده و فرآیند سنجش تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت دقیق ضوابط بهداشتی در زمان پذیرش نوآموزان، افزود: امسال دو پایگاه سنجش سلامت نسبت به سال پیش اضافه شده و به 30 پایگاه رسیده که این مراکز از ساعت 8 صبح تا 13 بعد از ظهر دانش آموزان پایه اولی را پذیرش می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: متولدین نیمه دوم 92 و نیمه اول 93 در برنامه سنجش کودکان بدو ورود شرکت می کنند و ملاک ثبت نام نهایی نوآموزان منوط به ارائه تاییدیه سنجش و فرم خلاصه معاینات و ارزیابی سلامت نوآموز به مدرسه است.

رحمتی با اشاره به نحوه محاسبه هزینه ها تصریح کرد: تعرفه سنجش سلامت برای هر دانش آموز40 هزار تومان است اما سنجش نوآموزان عشایر رایگان است، البته مراکز سنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 30 پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول در گیلان

آغاز فعالیت 30 پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول در گیلان