مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-10ورزشي

صادقی: بازی سختی مقابل مدعی کسب سهمیه آسیا داریم


سرمربی سایپا با اشاره با بازی مقابل تیم شهر خودرو گفت: توانستیم در دو بازی اول نتایج به نسبت خوبی کسب کنیم و این بازی هم سومین بازی سخت در مقابل تیمی است که برای کسب سهمیه می جنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی شهر خودرو و سایپا اظهار کرد: بعدازاینکه تمرینات را شروع کردیم می دانستیم که سه بازی خیلی سخت با تیم های استقلال ، سپاهان و شهر خودرو که برای کسب سهمیه در تلاش هستند، پیش روداریم.

سرمربی سایپا بابیان اینکه خوشبختانه بازیکنان ما تلاش خوبی داشتند و بسیار باانگیزه تمرین کردند، گفت: توانستیم در دو بازی اول نتایج به نسبت خوبی کسب کنیم و این بازی هم سومین بازی سخت در مقابل تیمی است که برای کسب سهمیه می جنگد.

وی خاطرنشان کرد: باید از همه بازیکنانمان تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و باانگیزه تمرین کردند و با تمام وجود در دو بازی گذشته بازی کردند، خیلی امیدواریم که در این بازی هم به همان اندازه خوب و پرتلاش بازی کنیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

صادقی متذکر شد: دو بازیکن ازجمله روزبه شاه علیدوست کاپیتان تیم به دلیل چهار کارته بودن و فرشاد هاشمی را به دلیل اخراج، در این بازی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: بازی سختی مقابل مدعی کسب سهمیه آسیا داریم

صادقی: بازی سختی مقابل مدعی کسب سهمیه آسیا داریم