مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-10سياسي

با وجود 25 مرکز متولی امر حجاب، وضع جامعه نامناسب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرری که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بیست و سوم ماه ذی القعده روز مخصوص زیارت امام رضا(ع) است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از این زیارت بی نصیب هستیم اما توجه کنید که زیارت فقط حضور در حرم نیست و از راه دور نیز می توان سلام داد.

وی با اشاره به برکات زیارت امام رضا(ع) افزود: از آثار بسیار مهم زیارت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) این است که غم و غصه را از انسان دور می کند، دل ها را شاد و مشکلات را برطرف می سازد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه در آستانه 25 تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی قرار داریم، گفت: حوزه خدمات اداره بهزیستی بسیار گسترده است و افراد آسیب پذیر مختلفی از جمله سالمندان و معلولان تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید براینکه مردم نباید از افراد آسیب دیده غافل شوند، بیان کرد: زیباترین زندگی این است که دیگران از درآمد و زندگی شما کسب و کار داشته باشند لذا کسانی که از امکانات مالی برخوردار هستند در یاری رساندن به این افراد کوتاهی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود 25 مرکز متولی امر حجاب، وضع جامعه نامناسب است

با وجود 25 مرکز متولی امر حجاب، وضع جامعه نامناسب است