مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-10سياسي

رسیدن انسان ها به درک مشترک سبب صلح پایدار می شود


اهمیت رسیدن انسان به درک مشترک برای رسیدن به صلح پایدار نیاز است و با خطر افتادن حقوق بین الملل جان انسان ها و حقوق مدنی به خطر می افتد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اهمیت رسیدن انسان به درک مشترک برای رسیدن به صلح پایدار نیاز است و با خطر افتادن حقوق بین الملل جان انسان ها و حقوق مدنی به خطر می افتد.

سید عباس موسوی (امروز جمعه _20 تیرماه) در مراسم رونمایی از کتاب طعنه سیاسی، پایان یک دموکراسی دروغین در اصفهان، اظهار کرد: هر ملتی به عوامل مختلفی افتخار می کند و هنرمندانش بر پایه این عوامل شعر می گویند.

وی افزود: یکی از عوامل تمدن ایرانی صلح است و ایرانیان در طول تاریخ مردمانی صلح طلب بودند و به این خصیصه مترقی، معروف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: متاسفانه امروز اخبار ناخوشایندی از سراسر جهان به گوش می رسد که نشانی از صلح ندارد و تروریسم و نسل کشی را نشان می دهد.

چرا هنوز در هزاره سوم این مشکلات وجود دارد؟ موسوی ادامه داد: قطعا نمی توان دولت های سرکوبگر و قدرت های استعماری را برای به وجود آمدن این مشکلات مبرا بدانیم و نادیده بگیریم.

بدون شک نبود توانایی انسان ها برای تفاهم و درک مشترک سبب این مشکلات و خدشه دار شدن صلح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن انسان ها به درک مشترک سبب صلح پایدار می شود

رسیدن انسان ها به درک مشترک سبب صلح پایدار می شود