مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-10سياسي

گلایه امام جمعه شهر محمودآباد از راهور


امام جمعه شهر محمودآباد ضمن گلایه از راهور گفت: علی رغم استقرار راهور، وضعیت ترافیکی شهر محمودآباد هنوز ساماندهی نشده است.

- ایسنا/قزوین امام جمعه شهر محمودآباد ضمن گلایه از راهور گفت: علی رغم استقرار راهور، وضعیت ترافیکی شهر محمودآباد هنوز ساماندهی نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین رشوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: اهمیت نماز جمعه به قدری است که از معصوم حدیث داریم تنها کسانی در نماز جمعه بخشیده نمی شوند که از رحمت خدا به دور هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب افزود: تبیین اهمیت عفاف و حجاب برای بانوان و دختران مسلمان باید بیش از همیشه در دستور کار قرار بگیرد و با فرهنگ سازی و آموزش باید به دنبال نهادینه کردن این فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر محمودآباد، حجت الاسلام رشوندی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه محمودآباد با اشاره به استقرار راهور در شهر گفت: شاهد هستیم که بعد از چندین سال تلاش و ساخت ساختمان توسط شهرداری و شورای شهر، پلیس راهور در شهر مستقر شده است.

وی افزود: متاسفانه علی رغم این استقرار هنوز وضعیت ترافیکی در محمودآباد مطلوب نیست و هرکسی به هر شکلی که مایل است در شهر رفتار ترافیکی از خود نشان می دهد بنابراین انتظار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه شهر محمودآباد از راهور

گلایه امام جمعه شهر محمودآباد از راهور