مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-10سياسي

شهید عرصه سلامت، پروفسور نادری به خیل یاران شهیدش پیوست


امروز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع سلامت دکتر غلامحسین نادری که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد، با رعایت پروتکل های بهداشتی در اراک انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پروفسور غلامحسین نادری، شهید مدافع سلامت که سالیان متمادی عمر خویش را صرف خدمت به مردم کرده بود، پس از گذشت 10 روز مبارزه با کرونا به دیار باقی شتافت و به مقام شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام صبح روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در بیمارستان شریعتی برگزار شد و سپس پیکر شهید نادری به زادگاهش در شهر اراک انتقال پیدا کرد تا در کنار یاران شهیدش در قطعه شهدای بهشت زهرای اراک آرام بگیرد.

مراسم تشییع پیکر شهید عرصه سلامت دکتر نادری، امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در بهشت زهرا شهر اراک برگزار شد.

این شهید والامقام عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بنیان گذاران بخش پیوند کلیه بیمارستان دکتر شریعتی بود و بیش از 2 هزار و 500 پیوند کلیه موفق در کشور انجام داده و طی سالیان خدمت در کشور، خدمات پزشکی فراوانی را در پرونده کاری درخشان خود به یادگار گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، طبق خبرهای واصله، دکتر فرهاد سرحدی متخصص جراحی عمومی و فرزند شهید علی سرحدی که مدتی در استان مرکزی و شهر اراک به مردم این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید عرصه سلامت، پروفسور نادری به خیل یاران شهیدش پیوست

شهید عرصه سلامت، پروفسور نادری به خیل یاران شهیدش پیوست