مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-10سياسي

مسئولان و مجلسی ها فکری به حال گرانی افسار گسیخته کنند


این گرانی افسار گسیخته مردم ما را به زحمت زیادی انداخته است و مسئولان و مجلسی ها باید برای رفع این موضوع ورود پیدا کنند، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: این گرانی افسار گسیخته مردم ما را به زحمت زیادی انداخته است و مسئولان و مجلسی ها باید برای رفع این موضوع ورود پیدا کنند، اگر قرار است مجلس به دولت تذکر جدی دهد این اقدام باید سریع تر صورت بگیرد و امروز حتی برای این اقدام دیر شده است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: این مناسبت به واسطه کشتار مردمی که در مسجد گوهرشاد مشهد در مقابل نیرنگ استعماری رضاخانِ وابسته به انگلیس قیام کردند صورت گرفت.

وی می خواست عفاف و حجاب را از بین ببرد اما ایستادگی مردم باعث شد رضاخان و حامیانش به شکست مفتضحانه وادار شوند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مردم ما با ایستادگی در برابر استعمار رضاخانی نشان دادند که زیر بار خواسته های استعمار نمی روند و اصالت های ایمانی خود را حفظ می کنند و برای آن ارزش قائل هستند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع دوباره کرونا خاطرنشان کرد: زمانی که همه ما به خوبی می دانیم که این ویروس منحوس در بین مردم وجود دارد و عده زیادی را به مرگ و نابودی دچار کرده و حتی وضعیت استان قزوین را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان و مجلسی ها فکری به حال گرانی افسار گسیخته کنند

مسئولان و مجلسی ها فکری به حال گرانی افسار گسیخته کنند