مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-10ورزشي

تمامی رقابت های والیبال آسیا در آستانه تعلیق قرار گرفت


با گسترش موج دوم ویروس کرونا و بازگشت دوباره محدودیت های هوایی، این احتمال وجود دارد که کلیه رقابت های داخل سالن و ساحلی آسیا لغو شود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، از زمان شیوع ویروس کرونا در ووهان چین در ماه دسامبر، رقابت های والیبال به حالت تعلیق درآمده است و سایت کنفدراسیون والیبال آسیا از لغو احتمالی تمام رقابت ها در سال 2020 خبر می دهد.

کنفدراسیون والیبال آسیا به طور پیوسته با مسئولان فدراسیون جهانی در ارتباط بود تا این رقابت ها را از سر بگیرد اما گسترش ویروس کووید 19، ابتلای 12 میلیون نفر و مرگ 550 هزار نفر تا تاریخ 9 ژویه (پنج شنبه 19 تیر)، از سرگیری رقابت ها را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

با سخت گیری فدراسیون جهانی والیبال و کمیته بین المللی المپیک در خصوص سلامت ورزشکاران، کنفدراسیون والیبال آسیا تصمیم گرفته در فاصله 47 روز مانده به آغاز رقابت های زیر 19 سال ساحلی آسیا در پوکت تایلند، این مسابقات را لغو کند.

فابیو آزوِدو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال، روز چهارشنبه در تماسی از راه دور با عیسی حمزه نایب رییس اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا و شانریت وونگپراسرت دبیرکل کنفدراسیون و نیز لوییس الکساندر پونتس رودریگز مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه فدراسیون جهانی، در خصوص احتمال برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی رقابت های والیبال آسیا در آستانه تعلیق قرار گرفت

تمامی رقابت های والیبال آسیا در آستانه تعلیق قرار گرفت