مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده های ایرانی با حذف حجاب اسلامی است


در بیانیه ستاد مردمی عفاف و حجاب آمده است: بر همگان مبرهن است که امروزه نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده های ایرانی به وسیله حذف حجاب اسلامی و در پی آن شیوع بی بندوباری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، در بیانیه ستاد مردمی عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب آمده است: حجاب، حقیقتی است که به تنهایی حریف تمام شجاعت فرهنگ غربی است؛ حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسأله حجاب تشکر کرد، این جزو نعمت های الهی است .

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) با هدف ارتقای جایگاه زنان مسلمان و ایجاد شرایط مساعد برای او حجاب را واجب گردانید تا وی بتواند با آرامش و در کمال امنیت در اجتماع نقش آفرینی کرده و در عین حال خدشه ای به وظایف مادری و همسری وی وارد نگردد.

این در حالی است که شاهدیم رسانه های بیگانه و معاند نظام، دائم در حال تلقین شرایط وخیم بانوان مسلمان ایرانی هستند که؛ چه نشسته اید بانوی محجبه در ایران دچار ناکارآمدی و موانع متعدد می باشد.

اما با رصدی جزیی در احوالات زن غربی به خوبی سردرگمی، بی هویتی، بی پناهی و عدم امنیت را برای ایشان لمس نموده و فریاد کمک خواهی زنان مظلوم و قربانی سیاست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده های ایرانی با حذف حجاب اسلامی است

نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده های ایرانی با حذف حجاب اسلامی است