مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

بی تدبیری ازموانع جهش تولید است/محکومیت توهین به آیت الله سیستانی


بخشی از موانع جهش تولید، داخلی و برخی نیز مربوط به خارج از کشور است که بی تدبیری ها، سیاست های غلط و دست های ناپاک از عوامل داخلی است که باید با آنان برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به روز عفاف و حجاب و هجمه های دشمنان به فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: دشمن با ترویج ابتذال و فساد، ایمان جوانان ما را نشانه گرفته که لازم است در برابر آنان اقدامات به موقعی انجام شود.

خطیب نماز جمعه قم با تاکید بر تلاش مجاهدانه تولید محتوای غنی در بستر فضای مجازی، گفت: باید خانواده به عنوان محور اصلی فعالیت در برابر بی حجابی و فساد باشد.

آیت الله سعیدی با اشاره به روز 26 تیر ماه روز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: این شورا تدبیر حکیمانه امام راحل بوده و از میراث شیخ فضل الله نوری است و شورای نگهبان ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران است و سد محکمی در برابر نفوذی ها بوده و همواره خاری در چشم مستکبران و منحرفان بوده و هست.

وی با اشاره به موضوع شعار سال، بر تقویت توان اقتصادی کشور و افزایش تولید داخل و ارتباط با دیگر کشورها تاکید کرد و افزود: حل مشکل اشتغال نیازمند جهش تولید و افزایش تولیدات داخلی است و امروز یکی از مشکلات کشور بیکاری است که جهش تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری ازموانع جهش تولید است/محکومیت توهین به آیت الله سیستانی

بی تدبیری ازموانع جهش تولید است/محکومیت توهین به آیت الله سیستانی