مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-10سياسي

سلطنت طلبان نگران ایران نیستند/ مراقب اخبار فضای مجازی باشیم


امام جمعه موقت رودهن با بیان این که سلطنت طلبان نگران کشور نیستند، گفت: هر خبری که در فضای مجازی انتشار پیدا می کند صحت ندارد و دشمنان به دنبال نابودی کشور در این فضاها هستند و باید خیلی مراقب اخبار فضا های مجازی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام محمد علاءالدینی امام جمعه موقت رودهن در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بخش رودهن که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ماه ذی القعده از ماه های بسیار پر برکت الهی است و دهه کرامت و بسیاری از مناسبت ها به خصوص ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(س) و امام رضا(ع) در این ماه پر برکت قرار دارد.

وی افزود: در این ماه یکشنبه ها نماز مخصوص دارد که بسیاری از مشکلات با این نماز بر طرف خواهد شد و به مردم توصیه می کنیم حتماً این نماز را به پا داشته باشند.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: یک زمانی صدام گفته بود در طی سه روز تهران را خواهد گرفت یا منافقان گفته بودند که با عملیات فرق جاویدان یک هفته ای کشور ایران را تسخیر خواهند کرد و آمریکا می خواست نمایشگاه قدرت در ایران به پا دارد اما شاهد هستیم که قدرت جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل(ره) و درایت بی نظیر مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم غیور در عرصه های مختلف هر لحظه بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطنت طلبان نگران ایران نیستند/ مراقب اخبار فضای مجازی باشیم

سلطنت طلبان نگران ایران نیستند/ مراقب اخبار فضای مجازی باشیم