مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-10سياسي

غرب تهاجم گسترده ای بر علیه حجاب آغاز کرده است/ضعف دستگاه های فرهنگی


یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی و بدپوششی است که بخشی مربوط به ضعف دستگاه های فرهنگی و بخشی ناشی از تهاجم گسترده فرهنگی غرب بر علیه حجاب است.

- گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی و بدپوششی است که بخشی مربوط به ضعف دستگاه های فرهنگی و بخشی ناشی از تهاجم گسترده فرهنگی غرب بر علیه حجاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با بیان اینکه حجاب و عفاف مسئله مهم جامعه است، اظهار داشت: حجاب و عفاف در فرهنگ دینی ما برازنده فضائل اخلاق است چون حجاب جلوه درونی انسان است و اگر کسی با حجاب مشکل دارد به نداشتن حیا در وجود این فرد برمی گردد.

وی با بیان اینکه یکی از جلوه های ایمان در انسان مؤمن غیرت است که اجازه بی حجاب و عفاف بودن به خود نمی دهد، گفت: یکی از معضلات جامعه ما بی حجابی و بدپوششی است که بخشی از آن ناشی از ضعف اعتقادی و ایمان و غیرت و حیا است و بخش دیگر مربوط به ضعف دستگاه های فرهنگی و تهاجم گسترده فرهنگی غرب است.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروزه غرب زدگی و وادادگی در مقابل فرهنگ به لجن کشیده غرب از طریق ابزار ماهواره و اینترنت به نسل جوان منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب تهاجم گسترده ای بر علیه حجاب آغاز کرده است/ضعف دستگاه های فرهنگی

غرب تهاجم گسترده ای بر علیه حجاب آغاز کرده است/ضعف دستگاه های فرهنگی