مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-10پزشكي

مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است


رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت، اگر اختلافات حزبی وجود نداشت، این کشور می توانست به صورت هماهنگ تری به مقابله با ویروس کرونا بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی فائوچی رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت، اختلافات حزبی در این کشور، مبارزه با ویروس کرونا را دشوارتر کرده است.

به نوشته نشریه بیزنس استاندارد ، فائوچی روز پنجشنبه در مصاحبه ای گفت: باید چشمانتان را ببندید و گوش هایتان را بگیرید تا بتوانید فکر کنید در جامعه ای پر از تفرقه زندگی نمی کنید .

این مقام ارشد وزارت بهداشت آمریکا گفت: باید این فرض را در نظر بگیرید که اگر این اختلافات وجود نداشت، رویکرد هماهنگ تری [علیه ویروس کرونا] داشتیم .

او با انتقاد از نحوه عملکرد دولت آمریکا در قبال شیوع ویروس کرونا گفت: هنگامی که خودمان را به عنوان یک کشور با دیگر کشورها مقایسه می کنید، فکر نمی کنم بتوانید بگویید کشورمان عالی عمل کرده است.

منظورم این است که ابداً عالی عمل نکرده ایم .

فائوچی در مصاجبه دیگری گفت، ایالت هایی که شیوع ویروس کرونا در آن ها تشدید شده است باید بازگشایی کسب وکارها را متوقف کنند و به دنبال ایرادهای موجود در زمینه مقابله با این بیماری بگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است

مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است