مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-10سياسي

کتاب سیزدهمین جشنواره آموزشی علوم پزشکی «شهید مطهری» رونمایی می شود


دبیر سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با اشاره به هدف جشنواره مطهری در معرفی و تجلیل از فرایندهای آموزشی برتری از رونمایی کتاب سیزدهمین دوره جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افتتاحیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری امروز جمعه 20 تیرماه 99 به صورت کاملا مجازی برگزار شد.

دکتر عظیم میرزازاده دبیر سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری، بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه گفت: خرسندیم که در مقابل چالش کرونا سر خم نکردیم و تسلیم نشدیم و با برگزاری مجازی این مراسم به اهداف مورد نظر دست یافتیم.

میرزازاده گفت: هدف اصلی جشنواره مطهری، معرفی و تجلیل از فرایندهای آموزشی برتری است که در 2 سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می شود و اینکه می توانیم با برگزاری این جشنواره به ترویج نوآوری و معرفی فرایندهای جدیدی که به ارتقاء کمک بکند دست یابیم، بسیار موثر است.

وی با اشاره به تاریخچه جشنواره یادآور شد: از سال 94 و همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره مطهری، دبیرخانه دائمی همایش در تهران تشکیل شد و 6 حیطه فعلی شکل گرفت.

دبیر سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری تاکید کرد: بعد از پایان دوازدهمین جشنواره شهید مطهری، سه جلسه با داوران جشنواره برگزار شد تا چالش های مسیر بررسی بشوند و 6 جلسه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب سیزدهمین جشنواره آموزشی علوم پزشکی «شهید مطهری» رونمایی می شود

کتاب سیزدهمین جشنواره آموزشی علوم پزشکی «شهید مطهری» رونمایی می شود