مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-10پزشكي

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی برگزار شد


رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آزمون های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آزمون های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار شد.

دکتر امین رستم زاده امروز 20تیرماه در جریان بازدید از حوزه آزمون دانشگاه پیام نور ارومیه با اشاره به اینکه باهماهنگی و همفکری دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاههای متولی حسب رعایت پروتکل های بهداشتی این آزمون با افزایش دو حوزه دیگر در مجموع در 4 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستانهای ارومیه، میاندوآب، خوی، مهاباد و سلماس به ترتیب با 596، 392، 371، 254 و 254 متقاضی بیشترین شرکت کنندگان را داشته اند.

وی بااشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون نیز ادامه داد: 3153 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 2116 نفر را خانمها و 1037 نفر نیز آقایان تشکیل می دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به الزام تمام داوطلبان و عوامل اجرایی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: با وجودی که در کارت ورود به جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی برگزار شد

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی برگزار شد