مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:402020-07-09پزشكي

تکذیب استعفا رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در شرایط تاخت و تاز کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با انتشار این خبر، شایعه استعفای دکتر فرزین رضاعی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان را تکذیب کرد و گفت: شایعه استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی به هیچ وجه صحت ندارد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با انتشار این خبر، شایعه استعفای دکتر فرزین رضاعی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان را تکذیب کرد و گفت: شایعه استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی به هیچ وجه صحت ندارد.

آرزو فلاحی در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی در خصوص استعفای دکتر رضاعی اظهار کرد: استعفا شایعه ای ساختگی و بدون سند است.

آرزو فلاحی با اشاره به ایجاد هماهنگی و ارتباط دانشگاه با دستگاه های استان در کنترل بیمار کرونا عنوان کرد: دکتر رضاعی و مدیریت دانشگاه بدون توجه به اهداف شایعه پردازان تمام انرژی خود را برروی مدیریت بحران کرونا متمرکز نموده است و به چیزی جز سلامت مردم و همکاران خط مقدم نبرد با کرونا نمی اندیشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان کردستان، وی با اشاره به اینکه استعفا در این شرایط سهمگین به معنای فرار از مسوولیت و عدم تعهد است گفت: تمامی همکاران دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همدلی، همبستگی وانسجام، جان برکفانه در نبرد بزرگ مبارزه با کرونا مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب استعفا رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در شرایط تاخت و تاز کرونا

تکذیب استعفا رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در شرایط تاخت و تاز کرونا