مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-09سياسي

آگاهی بخشی جامعه نسبت به شیوع کرونا در گرو تلاش اهالی رسانه است


مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان گفت: آگاهی بخشی جامعه نسبت به شیوع کرونا با تلاش اهالی رسانه ممکن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر ظهر پنج شنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا و در جمع فعالان فضای مجازی گفت: فعالان فضای مجازی و دارندگان کانال های پرمخاطب با انتشار اخبار خبرگزارها و پایگاه های خبری موثق می توانند در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه بسیار تأثیر گذار باشند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان فراگیری، در دسترس بودن و مخاطب بالا را از مزایای فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی برشمرد.

ربانی مهر با بیان اینکه هر 33 ثانیه یک مبتلا و هر 13 دقیقه یک فوتی براثر کرونا در کشور ثبت می شود، گفت: هم اکنون در شرایط هشدار هستیم و با اطلاع رسانی خوب باید مردم را به رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری و استفاده از ماسک دعوت کنیم وی تاکید کرد: شرط عبور از شرایط فعلی همکاری رسانه ها اعم از صداوسیما، خبرگزاری ها، نشریات و کانال های فعالان فضای مجازی با مجموعه مدیریتی استان در این بخش است مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان اضافه کرد: همکاری خوب رسانه ها در روزهای اخیر در مورد اهمیت استفاده از ماسک نتیجه بسیار خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی بخشی جامعه نسبت به شیوع کرونا در گرو تلاش اهالی رسانه است

آگاهی بخشی جامعه نسبت به شیوع کرونا در گرو تلاش اهالی رسانه است