مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-09پزشكي

زنگ خطر تشدید ویروس کرونا در قزوین به صدا درآمد/ قزوین قرمز میشود


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با افزایش بیماران مبتلا به کرونا و افراد بستری در بیمارستانها، آژیر خطر قرمز شدن وضعیت در قزوین و تشدید ویروس در قزوین به صدا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که به صورت فوق العاده در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: گزارش های دریافتی حاکی است که آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان قزوین رو به افزایش است و در آستانه خطر و قرمز شدن وضعیت استان هستیم.

وی اضافه کرد: امروز در کشور 221 نفر بر اثر کرونا فوت کردند که به طور میانگین هر 6 دقیقه یک نفر جان خود را در اثر این ویروس از دست می دهند که وضعیت نگران کننده است.

حبیبی یادآور شد: به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی متأسفانه آتش ویروس کرونا در استان قزوین در حال شعله ور شدن است و اگر بسرعت و کنترل بیشتر، نظارت و برنامه ریزی و اعمال محدودیت نتوانیم روند افزایشی ابتلاء را متوقف کنیم در وضعیت قرمز قرار خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: تأمین سلامت مردم مهمترین دغدغه ما در استان است تا شرایط استان به حالت موج اول بازنگردد و زحمات انجام شد هدر نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر تشدید ویروس کرونا در قزوین به صدا درآمد/ قزوین قرمز میشود

زنگ خطر تشدید ویروس کرونا در قزوین به صدا درآمد/ قزوین قرمز میشود