مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-09اقتصادي

مشاغل خانگی البرز ساماندهی می شود


برای اتصال مشاغل خانگی به بازار بحث توانمندسازی افراد شناسایی شده اهمیت زیادی دارد، بر همین اساس موضوع مشاوره و راهنمایی در دستور کار قرار دارد تا به طور کلی مشاغل خانگی استان از حالت آشفتگی موجود خارج شود.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز گفت: برای اتصال مشاغل خانگی به بازار بحث توانمندسازی افراد شناسایی شده اهمیت زیادی دارد، بر همین اساس موضوع مشاوره و راهنمایی در دستور کار قرار دارد تا به طور کلی مشاغل خانگی استان از حالت آشفتگی موجود خارج شود.

احمدرضا فیروزی در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که روز پنجشنبه 19 تیرماه در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح هایی که در سال 1384 توسط جهاد دانشگاهی در شهرستان کرج کلید اصلی آن زده شد و دو سال پس از ارجاع به هیئت دولت تصویب و از سال 1389 به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیروزی افزود: اجرای این طرح با چند سال وقفه مواجه شد و در نهایت سال 1396 بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی یک تفاهم نامه امضا شد تا این طرح به صورت پایلوت در 9 استان کشور اجرایی شود.

وی ادامه داد: پس از آن نگاه بر این بود که این طرح در همه استان های کشور اجرا شود، بر همین اساس از زمستان سال گذشته مجدداً تفاهم نامه ای برای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی البرز ساماندهی می شود

مشاغل خانگی البرز ساماندهی می شود