مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-09اقتصادي

رگبارهای پراکنده و کاهش دما از فردا/ دریای مازندران از فردا مواج می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا با شکل گیری و تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر مهیا شود که علاوه بر اینکه حداکثر دما تا سه درجه افت می کند.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: کماکان هوای گرم و تابستانه روی منطقه مستقر است به طوری که بیشینه دمای هوا در مناطق غربی تا 33 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی استان تا 37 درجه پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا با شکل گیری و تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر مهیا شود که علاوه بر اینکه حداکثر دما تا سه درجه افت می کند انتظار داریم در برخی ساعات شاهد ابرناکی اسمان، وزش باد و رگبار پراکنده در غرب استان باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای شنبه و یک شنبه نیز با استقرار جریانات مرطوب شمالی  آسمان مازندران ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعدوبرق های پراکنده و کاهش نسبی دما باشیم.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی دما پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبارهای پراکنده و کاهش دما از فردا/ دریای مازندران از فردا مواج می شود

رگبارهای پراکنده و کاهش دما از فردا/ دریای مازندران از فردا مواج می شود