مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-09اقتصادي

نماینده دزفول علت عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور را اعلام کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در نامه ای خطاب به سیداحمد آوایی، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در نامه ای خطاب به نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خواستار شفاف سازی علت عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور از سوی ایشان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در نامه ای خطاب به سیداحمد آوایی، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نوشت: عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور توسط شما موجب تعجب و تکدر خاطر موکلان شده است و خواهان شفاف سازی شما در این باره هستیم.

در این نامه آمده است:جناب آقای سیداحمد آوایی، نماینده محترم مردم فهیم و بصیر شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، نظر به موضع گیری ها و بعضا عدم موضع گیری های جنابعالی در خصوص اتفاقات اخیر کشور، بر آن شدیم تا با نگارش نامه ای مطالبات خود را با شما مطرح کنیم که قاعدتا روشنگری و شفاف سازی شما را می طلبد:1-عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور (بدلیل شرایط فاجعه بار بازار سکه و ارز و گرانی های کمرشکن و.

) توسط شما موجب تعجب و تکدر خاطر موکلان شده است و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول همچون چشم بیدار و رصدگر حوادث دزفول خواهان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دزفول علت عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور را اعلام کند

نماینده دزفول علت عدم امضای طرح سوال از رییس جمهور را اعلام کند