مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-09پزشكي

مردم از هر گونه تجمع بپرهیزند/ اتفاقات کرونا «طغیانی» است


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمعات را در شرایط فعلی به شدت خطرساز دانست و گفت: با افزایش جمعیت افراد خطر انتقال ویروس بسیار افزایش می یابد و بدون شک عامل اصلی بروز طغیان در برخی استان ها تجمعات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر حق دوست ظهر امروز در جمع اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: همدان جزو استان هایی بود که آرام، با طمانینه و بدون تنش شرایط بروز کرونا را مدیریت کرد.

وی با اشاره به محدودیت دانش و ابهامات متعدد در مورد ویروس کرونا و لزوم تغییر استراتژی ها گفت: استراتژی ها در مورد اپیدمی کرونا شامل سه موضوع حفاظت و بهداشت فردی و رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از تجمعات غیرضروری و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمعات را در شرایط فعلی به شدت خطرساز دانست و افزود: با افزایش جمعیت افراد خطر انتقال ویروس بسیار افزایش می یابد و بدون شک عامل اصلی بروز طغیان در برخی استان ها تجمعات بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و در محیط های مختلف، این موضوع را نیازمند نظارت های بیشتر دانست و گفت: مداخلات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی بیرون سیستم است ضمن اینکه دانشگاه ها امکانات محدودی دارند همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از هر گونه تجمع بپرهیزند/ اتفاقات کرونا «طغیانی» است

مردم از هر گونه تجمع بپرهیزند/ اتفاقات کرونا «طغیانی» است