مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09پزشكي

8 شهر استان بوشهر در وضعیت «قرمز»


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به افزایش شمار شهرهای قرمز استان از چهار به هشت شهر، براساس تقسیم بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت های تعیین شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 در این استان برای یک هفته آینده نیز تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری روز پنجشنبه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار شهرهای قرمز استان از چهار به هشت شهر، براساس تقسیم بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت های تعیین شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 در این استان برای یک هفته آینده نیز تمدید شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از 14 تیرماه جاری شهرستان های  بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز  قرار گرفتند که براساس هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و اختیارات استانداران محدودیت هایی برای مدت یک هفته اعمال شد.

 وی بیان کرد: با توجه به تقسیم بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدلیل افزایش شیوع بیماری در زمان حاضر به غیر از شهرستان های دشتی و جم که در محدوده زرد قرار دارند مابقی هشت شهرستان دیگر استان بوشهرقرمز هستند.

کشمیری اضافه کرد: براین اساس باتوجه به استعلام وزارت کشور در خصوص ادامه محدودیت ها و گزارش استاندار بوشهر همه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهر استان بوشهر در وضعیت «قرمز»

8 شهر استان بوشهر در وضعیت «قرمز»