مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09پزشكي

سرعت انتقال ویروس کرونا در مازندران 2 برابر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که سرعت انتقال ویروس کرونا در این استان طی روزهای اخیر رو به افزایش رفته و از حدود هفت دهم در اوایل تیر ماه جاری هم اکنون به 1.

4 رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر سید عباس موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: البته سرعت انتقال در شهرهای دارای وضعیت قرمز بیشتر است و در این شهرها سرعت انتقال به حدود 2 نفر رسیده است به این معنا که هر فرد مبتلا به کرونا می تواند 2 نفر را به این ویروس مبتلا کند.

وی از شهرهای آمل ، بهشهر، نوشهر و بابل به عنوان مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی نام برد و گفت که وضعیت در شهرهای قائمشهر و رامسر نیز نارنجی است و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، نزن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی می تواند وضعیت قرمز را به تمامی شهرهای مازندران تحمیل کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدرا داد : با توجه به نزدیکی شهرهای استان مازندران به یکدیگر ، وضعیت قرمز کرونایی در یک شهرستان می تواند تهدید این وضعیت برای سایر شهرستان ها نیز باشد و با این رویه خطر پذیری استان مازندران بیش از سایر استان های کشور است.

احتمال بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه دکتر موسوی دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان طی روزهای اخیر را ناشی از عادی انگاری بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت انتقال ویروس کرونا در مازندران 2 برابر شد

سرعت انتقال ویروس کرونا در مازندران 2 برابر شد