مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-09پزشكي

فولاد با تدبیر و اتحاد با کرونا می جنگند


تعلل سازمان لیگ برای مشخص شدن تکلیف دیدارهای آینده تیم فولاد، خللی در روند این تیم ایجاد نکرده و فولاد اگر چه این روزها در قرنطینه است اما با تدبیر و در سایه اتحاد در حال جنگ و شکست کرونا است تا ماموریت ناتمام خود در فصل نوزدهم را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

- ایسنا/خوزستان تعلل سازمان لیگ برای مشخص شدن تکلیف دیدارهای آینده تیم فولاد، خللی در روند این تیم ایجاد نکرده و فولاد اگر چه این روزها در قرنطینه است اما با تدبیر و در سایه اتحاد در حال جنگ و شکست کرونا است تا ماموریت ناتمام خود در فصل نوزدهم را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

14 تیرماه بود که باشگاه فولاد اعلام کرد در تست کرونای اعضای این تیم مشخص شده، 11 بازیکن و 5 همراه تیم به کووید – 19 مبتلا شده اند و درحالی که فولادی ها به خوبی برای بازی با نساجی در تاریخ 15 تیرماه آماده شده بودند و عزم خود را برای کسب ششمین برد متوالی و تاریخ سازی در کسب این تعداد برد متوالی آماده کرده بودند، مثبت اعلام شدن تست 16 عضو این تیم، فشار روانی بسیاری به تمام مجموعه فولاد وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که تیم فولاد خوزستان از همان ابتدا به انجام تست کرونا از طریق بیمارستان های زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام داشته ولی نکته مهم این بود که وقتی باشگاه فولاد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد با تدبیر و اتحاد با کرونا می جنگند

فولاد با تدبیر و اتحاد با کرونا می جنگند