مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-09پزشكي

بستری 760 کرونایی در بیمارستان های سمنان/ گرمسار و مهدی شهر قرمز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون، 760 نفر در بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون، افزون بر 12 میلیون نفر از مردم جهان به این ویروس مبتلا شده اند و بر اساس آخرین آمارها، تعداد 284 هزار نفر از هم وطنان به کرونا ویروس مبتلا شدند که 12 هزار نفر از این افراد متأسفانه جان باختند.

وی تصریح کرد: ایران اکنون پنج ماه است که با کرونا ویروس دست وپنجه نرم می کند و کرونا بیماری ناشناخته ای است که هنوز ابعاد و حواشی آن به خوبی مشخص نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان افزود: بیشتر پیش بینی هایی که از ماه های قبل در ارتباط با افول یا شیوع کرونا انجام شد، نادرست بود و این ویروس با وجود افزایش دمای هوا فروکش نکرده است.

دانایی ادامه داد: از هفته های گذشته روند شیوع کرونا ویروس بعد از اوج اولیه آن در اسفند 98 در استان شدت گرفته است که باید با تمام توان برای مقابله با این ویروس با تلاش مردم و مسؤولان و با قدرت بیشتر اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 760 کرونایی در بیمارستان های سمنان/ گرمسار و مهدی شهر قرمز شد

بستری 760 کرونایی در بیمارستان های سمنان/ گرمسار و مهدی شهر قرمز شد