مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-09پزشكي

برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها


کرمانشاه_ دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام کرمی با اشاره به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات به ویژه مراسم های ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته های اخیر محدودیت هایی در این رابطه در استان اعمال شد.

وی ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی را از جمله این محدودیت ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالارهای کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالارهای متخلف هم قاطعانه برخورد می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی بر اینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسم های خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها بردند.

کرمی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آنها شیوع گسترده تر بیماری کرونا را به دنبال دارد، برای همین برخورد با آنها را در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها

برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها