مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-09سياسي

کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری با وجود شیوع کرونا در آذربایجان شرقی


مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به زمان مشابه سال قبل به همت کارفرمایان و کارآفرینان استان کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جعفر سمساری امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارش عملکرد تأمین اجتماعی استان و قدردانی از همراهی شرکای اجتماعی برای ارائه خدمات به هنگام به ذینفعان، با اشاره به شرایط اقتصادی کشو  و شیوع بیماری کرونا، اذعان داشت: با وجود تمام چالش ها، سازمان تامین اجتماعی خدمات خود در چارچوب قانون را به بیش از نیمی از جمعیت استان ارائه داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان، پرداخت از بابت تعهدات کوتاه مدت و مقرری بیمه بیکاری در سال 98 را به ترتیب بالغ بر 41 و  205 اعلام  کرد و افزود: با وجود  شیوع بیماری کرونا، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به زمان مشابه سال قبل به همت کارفرمایان و کارآفرینان استان کاهش داشته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان توسعه خدمات غیرحضوری در جهت کاهش تردد را از رویکردهای راهبردی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری عنوان داشته و افزود، حذف اعتباردر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری با وجود شیوع کرونا در آذربایجان شرقی

کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری با وجود شیوع کرونا در آذربایجان شرقی