مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-09پزشكي

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز/ محدودیت ها تمدید شد


استاندار البرز با تاکید بر اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا در استان شدت گرفته است، گفت: محدودیت ها یک هفته دیگر تمدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اکنون البرز در شرایط هشدار و وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته، افزود: بر اساس نامه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت هایی که برای البرز درخواست شده بود، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: طبق اخبار دانشگاه علوم پزشکی استان بیماران مبتلا به کرونا، بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به ویژه در جوانان رشد فزاینده ای داشته است.

استاندار البرز گفت: در شرایط فعلی تعداد ترخیصی ها خیلی کاهش یافته و بیماران بسیاری در صف انتظار تخت های مراقب های ویژه و دستگاه ونتیلاتور هستند.

شهبازی افزود: باید با تمام امکانات موجود و به مدد رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم اقدام کنیم چراکه وضعیت به گونه ای پیش می رود که تخت های نقاهتگاهی نیز به شبکه بهداشت و درمان اضافه شده اند.

وی با بیان اینکه در 13 استان کشور که البرز نیز در زمره آنها قرار دارد، شرایط بسیار بدی حاکم است، اضافه کرد: جلسات را باید به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز/ محدودیت ها تمدید شد

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز/ محدودیت ها تمدید شد