مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-09سياسي

تدوین پیش نویس آیین نامه ارتقای مهارتی اعضای هیات علمی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از تدوین پیش نویس آیین نامه ارتقای مهارتی اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد رضا سپهری ،دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با ابراهیم صالحی عمران رییس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

سپهری در ابتدای نشست که با محوریت نظام صلاحیت های حرفه ای برگزار شد، بیان داشت: براساس قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی کشور همه دستگاه های دست اندرکار در زمینه آموزش های رسمی و غیررسمی باید برای ارتقاء جایگاه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازارکار و اشتغال تلاش کنند.

وی افزود: ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و اخلاق حرفه ای، آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار فعلی و آتی و ارتقای توان کارآفرینی، افزایش نقش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین این نظام با سایر نظامهای آموزشی از اهداف مهم این قانون است.

سپهری از معرفی فارغ التحصیلان برتر و کار آفرین کشور در رسانه ملی خبر داد و گفت: امکانات و ظرفیت های بالقوه ای در دانشگاه فنی و حرفه ای وجود دارد و باید از ظرفیت های بالای علمی و مهارتی این مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس آیین نامه ارتقای مهارتی اعضای هیات علمی

تدوین پیش نویس آیین نامه ارتقای مهارتی اعضای هیات علمی