مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-09بين الملل

شیوع کرونا، علت تعویق در انتقال گونه های دلفیناریوم برج میلاد


دو سال پیش انتشار خبر مرگ یک دلفین در دلفیناریوم برج میلاد تهران باعث ایجاد نگرانی هایی نسبت به وضعیت تک دلفین و شیردریایی باقی مانده در این مجموعه شد.

- دو سال پیش انتشار خبر مرگ یک دلفین در دلفیناریوم برج میلاد تهران باعث ایجاد نگرانی هایی نسبت به وضعیت تک دلفین و شیردریایی باقی مانده در این مجموعه شد.

درپی تعطیل شدن این مجموعه قرار شد که دلفین و شیر دریایی این مجموعه به زیستگاه های خود منتقل شوند اما با شیوع ویروس کرونا انتقال دلفین و شیر دریایی به تعویق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تابستان سال 92 بود که دلفیناریوم برج میلاد تهران با 3200 متر مربع وسعت و چهار قلاده شیر دریایی شروع به کار کرد.

آن زمان فرزاد هوشمند پارسیان - مدیرعامل وقت برج میلاد تهران اعلام کرد که طبق استاندارد قرار است شش شیر دریایی و شش دلفین در این مجموعه نگهداری و اجرای برنامه داشته باشند.

دو سال بعد بود که همایون شهبازکیا - مدیر وقت دلفیناریوم برج میلاد - از نگهداری پنج قلاده شیر دریایی که یکی از آن ها در همین مجموعه متولد شده بود و دو قطعه دلفین در این مجموعه خبر داد.

او گفت: سرمایه گذار این مجموعه بخش خصوصی است، اما شهرداری تهران نسبت به تامین زیرساخت ها اقدام کرده است و بهره برداری از این مجموعه به صورت مشترک انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا، علت تعویق در انتقال گونه های دلفیناریوم برج میلاد

شیوع کرونا، علت تعویق در انتقال گونه های دلفیناریوم برج میلاد