مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 00:102020-07-08بين الملل

مرکل: احتمال ناکامی در مذاکرات پسابریگزیت وجود دارد


صدراعطم آلمان ضمن اعلام تلاش کشورش برای ایجاد توافقنامه ای جدید با انگلیس، گفت: اتحادیه اروپا باید برای عدم دستیابی به توافق در مذاکرات پسابریگزیت آماده باشد.

- صدراعطم آلمان ضمن اعلام تلاش کشورش برای ایجاد توافقنامه ای جدید با انگلیس، گفت: اتحادیه اروپا باید برای عدم دستیابی به توافق در مذاکرات پسابریگزیت آماده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرد که کشورش هم چنان به تلاش برای به توافق رسیدن مذاکرات پس از بریگزیت و ادامه ی همکاری های مشترک با انگلیس تا پایان سال ادامه خواهد داد اما اتحادیه اروپا باید در سال 2021 برای رویارویی با یک شکاف ناگهانی در جریان مذاکرات پسابریگزیت و حتی عدم توافق بر سر این موضوع آماده شود.

انگلیس در ماه ژانویه سال جاری از معاهدات خود با اتحادیه اروپا خارج شد و هم اکنون در حال سپری نمودن دوره ی گذار پسابریگزیت است تا دو طرف فرصت داشته باشند در مورد ایجاد یک رابطه جدید بر سر تمام موضوعات از جمله تجاری و امنیتی به توافق نظر دست یابند.

پس از ملاقات غیر رسمی هیئت مذاکره کننده هر دو طرف، مقامات در دولت انگلیس و اتحادیه اروپا این هفته برای مذاکره در مورد مسائل تجاری همچون کالاها، خدمات، ماهیگیری و قوانین دولتی در لندن گرد هم جمع شده و به بحث و گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: احتمال ناکامی در مذاکرات پسابریگزیت وجود دارد

مرکل: احتمال ناکامی در مذاکرات پسابریگزیت وجود دارد