مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 20:302020-07-08سياسي

روند افزایشی مراجعه و بستری بیماران کرونا در بیمارستان امام تهران


رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به جداسازی بخش های بستری بیماران کرونا از سایر بخش های بستری، گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته روند مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان روندی افزایشی داشته است.

- رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به جداسازی بخش های بستری بیماران کرونا از سایر بخش های بستری، گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته روند مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان روندی افزایشی داشته است.

دکتر خسرو صادق نیت در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بیماران کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره)، گفت: در بیمارستان امام خمینی(ه)، مانند تمامی بیمارستان های دولتی که موظف هستند تمامی مراجعین با شک به کرونا را پذیرش کنند، مراجعین مشکوک به کرونا را پذیرش می کنیم و خدمات مورد نیازشان را ارائه می دهیم.

صادق نیت تاکید کرد: مسیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ه)، از مسیر پذیرش سایر بیماران کاملا جداست.

بنابراین کسانی که برای درمان بیماری هایی به جز کرونا به بیمارستان مراجعه می کنند، نگرانی نداشته باشند و ما در بخش های کاملا مجزا آماده پذیرش آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی مراجعه و بستری بیماران کرونا در بیمارستان امام تهران

روند افزایشی مراجعه و بستری بیماران کرونا در بیمارستان امام تهران