مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-08پزشكي

بازداشت در انتظار برگزار کنندگان هرگونه تجمع در جیرفت


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: با همت دادستان جیرفت، دستور بازداشت برگزارکنندگان جشن ها و تجمعات در جیرفت صادر شده است.

- ایسنا/کرمان رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: با همت دادستان جیرفت، دستور بازداشت برگزارکنندگان جشن ها و تجمعات در جیرفت صادر شده است.

دکتر سینا حیدری دلفارد در گفت وگو با ایسنا نسبت به بازداشت برگزارکنندگان جشنها و هرگونه تجمع به عنوان تهدیدکنندگان علیه بهداشت عمومی جامعه هشدار داد و گفت: در شرایط کنونی که عدم رعایت نکات بهداشتی سلامت جامعه را در معرض خطر قرار می دهد، طبق قانون مصداق تهدید علیه سلامت عمومی است.

وی به دیدار اخیر خود با دادستان جیرفت و بررسی وضعیت کووید 19 در جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: در این دیدار که به بهانه هفته قوه قضاییه صورت گرفت، آخرین وضعیت اپیدمی کرونا در شهرستان جیرفت نیز مورد بررسی قرار گرفت که برای جلوگیری از هرگونه تجمع، دستور بازداشت برگزارکنندگان مراسمات صادر شده است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با ابراز نگرانی از آمار بستری شدگان و سیر صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: همه کادر درمان بدون هیچ کوتاهی مشغول خدمت نفس گیر به بیماران هستند، اما تعداد بیماران زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت در انتظار برگزار کنندگان هرگونه تجمع در جیرفت

بازداشت در انتظار برگزار کنندگان هرگونه تجمع در جیرفت