مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-08فناوري

ریزش اشتغال و تعطیلی حوزه فناوری زنگ خطری جدی است


رییس کمیسیون فناوری، اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایط فعلی کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری و اطلاعات متحمل آسیب های جدی شده اند و ریزش اشتغال و تعطیلی در این حوزه زنگ خطری جدی است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فناوری، اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایط فعلی کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری و اطلاعات متحمل آسیب های جدی شده اند و ریزش اشتغال و تعطیلی در این حوزه زنگ خطری جدی است.

یلدا راهدار چهارشنبه 18 تیر در جلسه کمیسیون فناوری، اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس، با بیان اینکه علاوه بر بیماری کرونا فشارهای دیگر بر کسب و کارهای حوزه فاوا وارد شده که فعالیت در این بخش را بسیار سخت کرده است، افزود: کاهش و یا عدم برگزاری مناقصه های دولتی و به دنبال آن عدم امکان اجرای تعهدات اسناد ضمانت نامه های بخش خصوصی و به اجرا گذاشتن این اسناد توسط پیمانکاران دستگاه های اجرایی از مشکلات مهم فعلی فعالان حوزه فاوا است.

این فعال اقتصادی گفت: برخی از دستگاه های اجرایی، ضمانت نامه های شرکت ها را به اجرا گذاشته اند که به دنبال آن بسیاری از شرکت های حوزه فناوری و اطلاعات استان ورشکسته شده یا در حال انحلال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش اشتغال و تعطیلی حوزه فناوری زنگ خطری جدی است

ریزش اشتغال و تعطیلی حوزه فناوری زنگ خطری جدی است