مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-08پزشكي

شهروندان کلاتی از نبود تخت آی.سی.یو برای بستری بیماران حاد تنفسی رنج می برند


به دلیل نبود تخت آی.

سی.

یو (ICU) و نداشتن دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان کلات برای بستری بیماران با علائم حاد تنفسی نمی توانیم به این افراد خدمات ارائه دهیم و اگر نیاز به مراقبت‎های ویژه داشته باشند، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: به دلیل نبود تخت آی.

سی.

یو (ICU) و نداشتن دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان کلات برای بستری بیماران با علائم حاد تنفسی نمی توانیم به این افراد خدمات ارائه دهیم و اگر نیاز به مراقبت‎های ویژه داشته باشند، هیچ امکاناتی در شهرستان نداریم.

مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل نبود آی.

سی.

یو و از سویی تجهیزات بسیار محدود و همچنین نبود امکانات مورد نیاز در تنها بیمارستان کلات مجبور هستیم بیماران را به مشهد بفرستیم که مشکلات بسیاری را در پی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و گستردگی روستاها، بیماران نیازمند برای مراجعه به تنها بیمارستان شهرستان که امکانات حداقلی دارد با مشکلات و سختی های بسیاری مواجه هستند، بدون شک اگر آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان افزایش یابد امکانات حوزه درمان پاسخگو نخواهد بود و خدمات به سختی ارائه می شوند.

فرماندار کلات بیان کرد: در وضعیت فعلی فقط بیماران معمول و عادی را می توانیم پوشش دهیم اما اگر فردی نیاز به دریافت خدمات و مراقبت ویژه داشته باشد، هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان کلاتی از نبود تخت آی.سی.یو برای بستری بیماران حاد تنفسی رنج می برند

شهروندان کلاتی از نبود تخت آی.سی.یو برای بستری بیماران حاد تنفسی رنج می برند