مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-08اقتصادي

هدف بانک سینا ارائه خدمات مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است


مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، دکتر ایمانی اظهار کرد: تأمین نظر و رضایت مشتریان در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک سینا است و لذا همواره سعی شده با بکارگیری آخرین فناوری ها و استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.

وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی آیین نامه ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذیصلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولاً به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف بانک سینا ارائه خدمات مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است

هدف بانک سینا ارائه خدمات مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است