مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-08اقتصادي

این وام چرا جذاب نیست؟


حدود دو ماه از آغاز ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا می گذرد، از 7200 بنگاه گردشگری واجد شرایط تا به حال 2000 واحد برای وام 12 میلیون تومانی با نرخ سود 12 درصد اقدام کرده اند؛ - حدود دو ماه از آغاز ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا می گذرد، از 7200 بنگاه گردشگری واجد شرایط تا به حال 2000 واحد برای وام 12 میلیون تومانی با نرخ سود 12 درصد اقدام کرده اند؛ یعنی کمتر از 30 درصد.

از دو روز پیش نیز ثبت نام مشاغل فاقد بیمه آغاز شده است، رقم تسهیلات درنظر گرفته شده برای گروه دوم، شش میلیون تومان با همان نرخ بهره 12 درصد است.

فعالان گردشگری که از شیوع ویروس کرونا متحمل 100 درصد زیان مالی شده اند، این تسهیلات را بدون تمهیدات، غیرجذاب، بی منطق و البته غیرقابل دسترس توصیف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت کار 50 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک مرکزی برای حمایت از بنگاه های آسیب دیده از کرونا اختصاص داده است.

رقم پایه تسهیلات برای بنگاه هایی که فعال بوده و تعطیل نشده اند، به ازای هر نیروی انسانی شاغل بیمه شده 12 میلیون تومان و برای بنگاه هایی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده اند به ازای هر نفر شاغل بیمه شده 16 میلیون تومان است.

بنگاه های گردشگری به استناد تعداد کمی از پرونده های گردشگری در حد چهار پنج مورد، تا کنون موفق شدهاند این تسهیلات را دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این وام چرا جذاب نیست؟

این وام چرا جذاب نیست؟