مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-08اقتصادي

مراقب سوءاستفاده از تقاضا برای لوازم حفاظتی کرونا باشید


طبق گزارش سازمان ملل متحد، تقاضای کشورها برای خرید تجهیزات حفاظت فردی در دوران پاندمی ویروس کرونا فرصتی را برای گروه های مجرم ایجاد کرده که تجهیزات بدون استاندارد را وارد بازار می کنند و احتمالا به زودی به سمت داروها می روند.

- طبق گزارش سازمان ملل متحد، تقاضای کشورها برای خرید تجهیزات حفاظت فردی در دوران پاندمی ویروس کرونا فرصتی را برای گروه های مجرم ایجاد کرده که تجهیزات بدون استاندارد را وارد بازار می کنند و احتمالا به زودی به سمت داروها می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) در گزارشی اعلام کرد مجرمان خود را با شرایط فعلی بحران شیوع ویروس کرونا به سرعت وفق داده اند و حتی در برخی از موارد دست به کلاهبرداری زده اند که طی آن اصلا هیچ تجهیزات حفاظتی در کار نبوده است.

کووید 19 عامل قاچاق بی سابقه تجهیزات حفاظت فردی در سطح جهانی شده است و شواهدی از قاچاق لوازم غیراستاندارد و عرضه محصولات پزشکی تقلبی وجود دارد که البته به گستردگی عرضه لوازم حفاظت فردی نیست.

این نهاد سازمان ملل متحد در خصوص عرضه لوازم حفاظت فردی از سوی گروه های مجرم نمونه خاصی ذکر نکرد اما اعلام کرد آرژانتین در حال تحقیق از سازمانی است که در حال تولید غیرمجاز ماسک و سایر لوازم حفاظت فردی برای توزیع است و همچنین به یک گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب سوءاستفاده از تقاضا برای لوازم حفاظتی کرونا باشید

مراقب سوءاستفاده از تقاضا برای لوازم حفاظتی کرونا باشید