مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-08اقتصادي

پراکندگی زیاد، کار مراقبت از جنگل ها را در کرمانشاه سخت می کند


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: پراکندگی زیاد جنگل ها، کار مراقبت از عرصه های جنگلی در کرمانشاه را سخت می کند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: پراکندگی زیاد جنگل ها، کار مراقبت از عرصه های جنگلی در کرمانشاه را سخت می کند.

انشالله کولانی در نشستی که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگلها، مراتع و ابخیزداری کشور، امروز(18 تیر) در استانداری برگزار شد، وسعت منابع طبیعی استان را بیش از 1.

7 میلیون هکتار عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه 1.

2 میلیون هکتار مرتع و 527 هزار هکتار جنگل دارد.

کولانی با اشاره به پراکندگی بالای جنگل های استان، ادامه داد: 527 هزار هکتار جنگل استان کرمانشاه در سطحی معادل یک میلیون هکتار پراکنده است و این موضوع کار مراقبت از عرصه های جنگلی استان را سخت می کند.

کولانی با بیان اینکه پربارش بودن استان کرمانشاه این استان را مستعد پوشش گیاهی غنی کرده، گفت: این موضوع نیز کار حفاظت از عرصه های منابع طبیعی استان به ویژه جنگل ها را در برابر حریق سخت می کند.

وی در ادامه با اشاره به فعال بودن 140 گروه اطفای حریق در استان کرمانشاه که ظرفیت خیلی خوبی برای مقابله با حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی استان است، گفت: مردم محلی و تشکل ها را برای مهار حریق های احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکندگی زیاد، کار مراقبت از جنگل ها را در کرمانشاه سخت می کند

پراکندگی زیاد، کار مراقبت از جنگل ها را در کرمانشاه سخت می کند