مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-08اقتصادي

«پالیز»، منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری


فعال شدن رسمی شهر پالیز به عنوان یکی از شهرهای جدید شهرستان اسدآباد منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری این شهر از وزارت کشور بوده که در حال پیگیری است و با تأسیس شهرداری پالیز این شهر رسماً به عنوان شهر فعال خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: فعال شدن رسمی شهر پالیز به عنوان یکی از شهرهای جدید شهرستان اسدآباد منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری این شهر از وزارت کشور بوده که در حال پیگیری است و با تأسیس شهرداری پالیز این شهر رسماً به عنوان شهر فعال خواهد شد.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دو روستای مزرعه بید و روستای جنت آباد مرکز دهستان سیدجمال در بخش مرکزی با ادغام به شهر تبدیل شدند و با تصویب هیئت وزیران و معاون اول ریاست جمهوری به نام جدید شهر پالیز، به جمع دیگر شهرهای اسدآباد پیوست که در حال حاضر فعال شدن رسمی این شهر جدید منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری از وزارت کشور و راه اندازی شهرداری شهر است.

وی در ادامه با اشاره به طرح جامع شهر اسدآباد مطرح کرد: در حال حاضر مرحله کمیسیون ماده 5 طرح جامع شهر اسدآباد باقیمانده و لازم است در راستای تصویب طرح اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان همت بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پالیز»، منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری

«پالیز»، منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری