مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-08اقتصادي

تخلف 5 میلیاردریالی 2 لاستیک فروش در فارس


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی 2 نمایندگی لاستیک در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی 2 نمایندگی لاستیک در این استان خبر داد.

محمدابراهیم صداقت چهارشنبه 18 تیر در جمع خبرنگاران گفت: 2 نمایندگی عرضه لاستیک در شهر کوار، به دلیل عرضه خارج از شبکه لاستیک، به تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شده اند.

او عدد ریالی تخلف این 2 عرضه کننده لاستیک را 5 میلیارد و 537 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صمت با اطلاع از موضوع تخلف در این 2 واحد عرضه لاستیک، بررسی دقیق موضوع را در دستور کار قرار دادند و در نهایت، اعمال متخلفانه برای بازرسان محرز شد.

صداقت خاطرنشان کرد: این 2 واحد عرضه لاستیک، به ظاهر فعالیتی نداشتند اما بررسی ها نشان داد که تولیدکنندگان، کالا در اختیار این 2 واحد قرار می دادند اما آنها، به جای عرضه کالا در کوار، کالا را خارج از شبکه و در شیراز، به فروش می رساندند.

او گفت: براساس پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه که برای این 2 نمایندگی تشکیل شد، یکی بیش از 3 میلیارد و 178 میلیون ریال و دیگری بیش از 2 میلیارد و 358 میلیون ریال تخلف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 5 میلیاردریالی 2 لاستیک فروش در فارس

تخلف 5 میلیاردریالی 2 لاستیک فروش در فارس