مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-08حوادث

اعترافات وحشتناک نامادری به قتل «ژیار» 5 ساله/ توصیه پلیس به خانواده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود پنج ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یک سال پیش با پدر ژیار ازدواج کرده و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کرده و به تازگی نزد آن ها آمده بود.

وی افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می گیرد ژیار پنج ساله را از سر راه بردارد.

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی گناه را زخمی می کند.

آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جانباختن او می شود، سپس برای صحنه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات وحشتناک نامادری به قتل «ژیار» 5 ساله/ توصیه پلیس به خانواده ها

اعترافات وحشتناک نامادری به قتل «ژیار» 5 ساله/ توصیه پلیس به خانواده ها