مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-08اقتصادي

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در نهاوند


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: 350 اخطار کتبی به اصناف نهاوند به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی داده و 15 واحد صنفی نیز پلمب شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: 350 اخطار کتبی به اصناف نهاوند به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی داده و 15 واحد صنفی نیز پلمب شده است.

نقی کاکاوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های گشت سیار در سطح بازار و اصناف نهاوند فعال هستند، افزود: این گشت ها از بازرسان اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و اداره صمت هستند که در سطح شهرستان فعال بوده و به مغازه داران و اصناف سطح شهرستان در زمینه رعایت دستورات بهداشتی تذکرات لازم را ارائه می دهند.

وی بیان کرد: در حدود دو هفته اخیر که شیوع کروناویروس شدت گرفته، 350 تذکر کتبی و 400 اخطار شفاهی به اصناف نهاوند داده شده است.

کاکاوند با اشاره به اینکه در این مدت 15 واحد صنفی نیز پلمب شده است، ادامه داد: این بازرسی ها برای رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان ادامه خواهد داشت و در این مدت 16 راننده متخلف نیز که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند، شامل جریمه، انتقال وسیله به پارکینگ و معرفی به پلیس اماکن شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در نهاوند

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در نهاوند