مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-08اقتصادي

در بحث مالیات با دلالان و فرار مالیاتی شوخی نداریم


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه به هیچ مالیات موجب بسته شدن یک واحد تولیدی در اصفهان نشده است، اما در برخورد با کسانی که کتمان درآمد دارند با جدیت وارد عمل می شویم، - ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه به هیچ مالیات موجب بسته شدن یک واحد تولیدی در اصفهان نشده است، اما در برخورد با کسانی که کتمان درآمد دارند با جدیت وارد عمل می شویم، گفت: سازمان امور مالیاتی در مبارزه با دلالان در فرار مالیاتی اصلا شوخی ندارد، اما به واحدهای تولیدی با دید کمک نگاه می کند.

صبح امروز (چهارشنبه-18 تیرماه) مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان به همراه مجموعه روابط عمومی این اداره، به مناسبت هفته فرهنگ سازی و روز مالیات از مجموعه خبرگزاری ایسنا و همچنین معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان بازدید کردند.

وی در نشستی صمیمانه پیرامون موضوعات مختلفی همچون افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه 99، شناسایی فرار مالیاتی، مقوله عدالت در پرداخت مالیات و .

صحبت کرد.

بهروز مهدلو درباره اینکه در بودجه سال جاری بیشتر بر اخذ درآمدهای مالیاتی جهت تحقق درآمدهای جاری کشور تاکید شده است، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته بر مقوله مالیات توجهی نمی شد و درصد کمی از بودجه (زیر 30 درصد) توسط مالیات تامین می شد و بقیه بودجه بر پایه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث مالیات با دلالان و فرار مالیاتی شوخی نداریم

در بحث مالیات با دلالان و فرار مالیاتی شوخی نداریم