مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-08اقتصادي

صادرات نخستین محموله شمش آلومینیوم منطقه ویژه اقتصادی لامرد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از فراهم شدن مقدمات لازم برای صادرات نخستین محموله شمش تولیدی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به بازارهای جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، فریدون فدایی دولت از فراهم شدن مقدمات لازم برای صادرات نخستین محموله شمش تولیدی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به بازارهای جهانی خبر داد.

نخستین محموله شمش تولیدی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) یا اولین محموله محصول صادراتی منطقه ویژه لامرد به زودی وارد بازارهای جهانی می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات و شرایط برای صادرات 13 هزار تن شمش تولیدی آلومینیوم جنوب با همکاری گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد فراهم شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با بیان اینکه شمش های تولیدی با برند تجاری سالکو به بازار جهانی صادر می شود، ادامه داد: اکنون پس از چندین سال و با تلاشهای بی وقفه مسئولان، مهندسان و کارگران در حالی آرزوی دیرینه مردم محقق می شود که منطقه ویژه اقتصادی لامرد به جمع تولید کنندگان فلز ارزشمند آلومینیوم پیوست و از این طریق این منطقه نقش برجسته ای در صادرات محصولات آلومینیومی دارد که گامی بزرگ در راستای تحقق افزایش توان صادراتی کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نخستین محموله شمش آلومینیوم منطقه ویژه اقتصادی لامرد

صادرات نخستین محموله شمش آلومینیوم منطقه ویژه اقتصادی لامرد