مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08فناوري

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟


انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری با توجه به گستردگی استفاده از نرم افزار حسابداری، همچنین تنوع برندهای ارائه دهنده نرم افزار بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت هوفر، شما باید نرم افزاری تهیه کنید که اولاً منطبق با نیازهای شما باشد، در ثانی بتوانید به پشتیبانی و آموزش آن اتکا کنید.

برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری لازم است تا انواع نرم افزار حسابداری را بشناسیم و مزایا و معایب استفاده از مدل های مختلف نرم افزار حسابداری را بدانیم.

انواع نرم افزار حسابداری .

نرم افزار حسابداری شخصی نرم افزارهای حسابداری شخصی محدود به حساب و کتاب و دخل و خرج فرد هستند و شاید در نگاه اول شامل تمام سرفصل های حسابداری مثل درآمد، هزینه، بدهی، سرمایه، مطالبات و حساب های نقد و بانک باشند اما تفاوت عمده‏ای با نرم افزارهای شرکتی دارند.

.

نرم افزار حسابداری شرکتی نرم افزارهای حسابداری شرکتی با طبقه بندی دقیق حساب ها و تفضیلی ها و سطح بندی سیستم در ماژول مالی، با ایجاد کدینگ و کنترل موجودی در ماژول انبار، با فرمول های پیچیده حقوق و دستمزد و .

امکاناتی در اختیار حسابداران و مدیران مالی قرار می دهند تا با گزارشات متفاوت ذینفعان مختلف را در جریان امور مالی شرکت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟