مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08اقتصادي

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهاد نصر»


پس از انتشار مطالبات کارگران شرکت جهاد نصر کرمانشاه در خبرگزاری فارس، بخشی از دیون دولت به این شرکت با دستور وزیر نفت پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش تعدادی از کارگران و کارکنان شرکت جهاد نصر کرمانشاه طی تماس هایی نسبت به عدم پرداخت مطالبات مالی خود ابراز گلایه مندی کردند و اشاره داشتند که برخی از افراد حدود 12 ماه است که حقوق، عیدی و سنوات از شرکت طلب دارند.

خبرگزاری فارس پیش از این در مطلبی با عنوان  بدهی دولت معیشت 1500 خانوار کرمانشاهی را تهدید می کند  به این موضوع پرداخت.

در همین خصوص، یکی از از پرسنل این شرکت با بیان شرکت سخت ایجاد شده برای تمامی کارگران و کارکنان، به فارس گفت: پرسنل شرکت بین 8 الی 12 ماه است که حقوق معوق دارند و طی 9 ماه گذشته هیچ دریافتی نداشته اند و همین مسئله شرایط بسیار بدی را برای افراد و خانواده های کارکنان ایجاد کرده است.

رییس هیات مدیر این شرکت نیز در پاسخ به خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات موجود، اظهار داشت: ما ظرف 3 سال به 350 روستا گازرسانی کردیم که یک رکورد ملی محسوب می شود و مسئول پروژه راه آهن غرب کشور بودیم، اما پس از افتتاح پروژه آقایان مسئول امروز و فردا می کنند و حاضر نیستند به صراحت اعلام کنند که نمی توانند پول پروژه را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهاد نصر»

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهاد نصر»