مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08ورزشي

خلیل تاش:حضور در رژه مسابقات پارالمپیک زمستانی کره جنوبی شیرین ترین خاطره ام شد


به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم تا وارد دنیای ورزش شوند و برای رسیدن به مدال تلاش کنند چرا که با این موفقیت، فراتر بودن توانایی های خود را باور خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پوریا خلیل تاش در خصوص حضورش در اسکی، اظهار داشت: از کودکی به اسکیت و اسکی علاقه داشتم و بعد از آسیب دیدگی دست چپم، تصمیم گرفتم فعالیتم را در ماده پارااسنوبرد ادامه دهم.

اگر زمان به عقب بر می گشت و قرار بود در کودکی ورزش را آغاز کنم باز هم اسکی و اسنوبرد را انتخاب می کردم تا امروز از مدال آوران ایرانی این ماده در رویداد های جهانی باشم.

وی افزود: البته موفقیت های دایی ام، بهنام خلجی باعث شد تا خانواده از من حمایت بیشتری کنند و مشوقم برای رسیدن به اهداف ورزشی باشند.

شاید ما از نظر ظاهری با افراد سالم متفاوت باشیم اما به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم تا وارد دنیای ورزش شوند و برای رسیدن به مدال تلاش کنند چرا که با این موفقیت، فراتر بودن توانایی های خود را باور خواهند کرد.

 ملی پوش پارااسنوبرد کشورمان در خصوص شیرین ترین خاطره ورزشی اش به چه زمانی بازمی گردد، تصریح کرد: در این مدت که در تیم ملی حضور داشتم، رقابت های مختلفی را تجربه کردم که پارالمپیک زمستانی 2018 شیرین ترین خاطره ورزشی ام شد و هنوز از یادآوری حضورم در رژه تیم ملی در این رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل تاش:حضور در رژه مسابقات پارالمپیک زمستانی کره جنوبی شیرین ترین خاطره ام شد

خلیل تاش:حضور در رژه مسابقات پارالمپیک زمستانی کره جنوبی شیرین ترین خاطره ام شد