مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08اقتصادي

تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی دو لاستیک فروش در استان فارس


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از شناسایی تخلف عرضه خارج از شبکه لاستیک توسط دو نمایندگی این کالا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، محمدابراهیم صداقت اظهار داشت: 2 نمایندگی عرضه لاستیک در کوار مرتکب تخلف عرضه خارج از شبکه لاستیک شده اند و برای آنها پرونده تخلف به ارزش بیش از 5 میلیارد و 537 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گفته وی بازرسان زمانی متوجه تخلف این 2 نمایندگی لاستیک می شوند که طی بررسی بعمل آمده در شهرستان کوار، عدم فعالیت این 2 نمایندگی احراز می شود در حالی که با پیگیری های بازرسان، تولیدکنندگان لاستیک خودرو از تحویل بار به این نمایندگان خبر می دهند.

بازرسان با زیر نظر گرفتن فعالیت آنها متوجه می شوند که این نمایندگی ها با تحویل گرفتن لاستیک ها، به جای فروش آنها در کوار به عرضه خارج از شبکه آنها در شهرستان شیراز اقدام می کنند برهمین اساس پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه برای این 2 نمایندگی تشکیل می شود که ارزش ریالی یکی از آنها بیش از 3 میلیارد و 178 میلیون ریال و دیگری بیش از 2 میلیارد و 358 میلیون ریال است و پرونده ها برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی دو لاستیک فروش در استان فارس

تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی دو لاستیک فروش در استان فارس